Bloomiz

Alla inlägg den 14 september 2010

Av Linda - 14 september 2010 20:02

I bland kan jag bli så knäpp på mig själv, som tex när jag går och lägger mig tooook för sent och stressar upp på morgonen! Nu är vi ju helt plötsligt två som bråkar om duschen på morgonen....Kevin brukar vinna för han lyckas masa sig upp tidigare än mig....så stressar jag ju då till slut som vanligt....Men mitt nya motto är att vara i säng till 22,30!!!! Denna höst har jag tänkt att ägna till träning och plugg och så klart lite fika med vänner och mina fantastiska barn!!! Så blir jag "frånvarande" hojta till på mig då, för jag är bara inne i min egna lilla bubbla då!!

 

I dag var det riktig höst!! Såååå underbart! Råkade titta i garderoben och hittade mina höst stövlar! En riktig surprise jag hade totalt glömt att jag hade dom!! KUL!!! känndes ju precis som om de var ny köpta:)

  

 

Nu ska jag byta om och sen blir det gymet, trots att jag inte "känner" för det....men dit ska jag:)

 

Kram på er!!

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3 4 5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15
16
17 18 19
20 21 22 23
24
25
26
27 28
29
30
<<< September 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards