Bloomiz

Alla inlägg den 27 september 2010

Av Linda - 27 september 2010 20:36

Bäckmörkt när klockan ringer vid 6 på morgon och ärligt talat så vill man ju verkligen inte kliva ur sängen....Jag var skit trött , endast mitt egna fel, uppe alldeles för sent i natt!!! Känner mig inte riktigt kry heller, har ont i halsen och svid i näsan, trött och fryser hela tiden....Men jag hoppas jag kan "säga" nej till denna förkylningen, varken vill eller har tid med sånt nu!!!

 

Full rulle efter jobb i dag, tvätt, plock, mat, handling, vikt tvätt, umgåtts med mina barn, varit på promenad i blåsten med Q, skulle sett biggest looser...men vad är det på tv??? ja det jäkla idol...jag spyr snart på den skiten....

Så min kväll ska jag spendera med näsan i matteboken och bli irriterad och sur....;)

Kram

  

blir mörkt rätt så fort...

  

Q han syns knappt i mörkret:)

  

tur det är upplyst lite här och där....

 

I går när jag skulle åka hem så körde jag innom min lilla underbara morfar.

  

liiite suddigt men det skyller jag på mamma som tagit kortet;)

så klart det blev lite yatzy med:)

   

så klart att morfar vann en omgång, själv kom jag sist som vanligt;) men det handlar om att ha kul, eller hur

Moster Mia kom oxå när vi hade varit en stund;) Kul att se dig Mia!!!

   

en riktigt fin fin lampa stod i vardagsrummet som jag genast blev spekulant på!!!!

 

xoxo     

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3 4 5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15
16
17 18 19
20 21 22 23
24
25
26
27 28
29
30
<<< September 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards