Bloomiz

Alla inlägg den 25 september 2010

Av Linda - 25 september 2010 22:34

Jaha, är i småland rättare sagt Gladebo! Kom i går kväll, dagen har spenderats på A6 och många affärer blev det men ännu mera folk var det!!!! Fy fasen! Har ääääääääntligen hittat mig mina kängor, jag hade ju tänkt vara smart och köpa 3 och betala för 2 på skopunkten...men insåg att "mina" som jag ville ha inte var i närheten att finnas på skopunkten så jag köpte dessa som verkligen är MINA nu...

    

SUPERSNYGGA!!!!!!!!

 

Mat blev det på ikea , fatta att det var så mycket folk alltså, vi fick gå en fem sex vändor med brickorna innan vi hittade ett bord...likaså inne på ikea var det ruggit mycket folk...men jag kom ut med en kasse:)

 

Paus i Gladebo någon timme sen for vi ner till Syster Yster med familj:) Bjöds på taco och chokladpudding med grädde, så gott!! Haft en jätte mysig dag med mycket kramar med syster barnen och umgåtts och bara varit! Precis vad jag behövde!!!

  

Jeppe    (i sitt nya rum spelandes Lasse Stefanz)

  

Agnes   ( i nya superfina stövlar och ny klänning)

      

så klart vi myste så mycket som vi kunde!!!! Underbara ungar!!  

 

Nu ska jag se om jag kan landa i sängen strax, ska hälsa på min lilla morfar i morgon!!

 

Sov gott!!

xoxo  

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3 4 5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15
16
17 18 19
20 21 22 23
24
25
26
27 28
29
30
<<< September 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards