Bloomiz

Direktlänk till inlägg 8 januari 2011

Im back!!

Av Linda - 8 januari 2011 09:26

Efter en riktigt SKIT dag i går känns det så skönt att vakan och vara på härligt humör och pigg i kroppen, lite huvudvärk kvar men den tar mitt goda humör bort idag:)

I dag är det full fart som gäller, har startat en maskin tvätt och diskmaskinen brummar för fullt, ska strax köra till stan för "möte" och promenad...härligt!! Hoppas på en god kaffe med kaka med:)

Em blir det reklamutdelning(jag lovade att ta det idag, behöver verkligen det för stegen) och STORSTÄDNING och utrensning av julen!! Laga mat ska jag ju göra med...Bara jag och Adam hemma , Kevin for till pappa igår...

 

Önskar er alla en kanon bra dag!! Det som är RIKTIGT TRÅKIGT är att det töar, det förtar lite av mig i dag....

 

KRAM

 
 
Ingen bild

Lisa

8 januari 2011 11:58

Skönt att höra söta du <3 Ha en bra dag.. Den 29de är det fest :) Det är du, jag, Lola, Maria, Anna, Linda W och Åsa (Rods mamma, klasskompis till Nicole) så får vi se vilka mer som tillkommer.. Marjo har inte hört av sig. Kram

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Linda - 2 januari 2019 08:04

hej på er igen.....uppehållet blev längre än vad jag tänkt mig.... eller jag vet inte om et kommer bli något kontunierligt här på bloggen utan har inga måsten ....Känner jag för att göra ett inlägg så gör jag det...   Nytt år igen då alltså.........

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3
4
5 6
7
8 9
10
11
12 13 14 15 16
17 18 19 20
21
22 23
24
25
26
27 28 29 30
31
<<< Januari 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards