Bloomiz

Direktlänk till inlägg 9 januari 2011

HAAAAAAAALT!!!

Av Linda - 9 januari 2011 21:29

Snacka om att det är halt på gatorna eller??? jisses säger jag bara, lyckades parera 75 000 styck försök att slippa trilla dit men sen bara helt plötsligt låg jag på backen...kan tala om att det var hårt och blött:( tur att jag har så mycket på gumpen att det skyddade;)

  

hela byn ser typ ut så här...

  

ramlar man så slappna av, spagetti i kroppen...hur jävla lätt är det då??

En fråga: Varför säger man att det är snorhalt? varför förknippar man snor till halt??

 

Haft kaffe gäster i kväll, Ida och Lisa! tack för sällskapet och pratstunden!!

är rastlös och inte ett dugg trött och jag som ska upp tidigt i morgon...suck...

 

Tycker det är riktigt skönt att allt börjar i morgon och det blir som vanligt igen, RUTINER, ÄLSKAR RUTINER!!!

 

Önskar alla en bra vecka som kommer!! Njut av livet , det kommer inte i repris...

 

KRAMIZ

 

 

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Linda - 2 januari 2019 08:04

hej på er igen.....uppehållet blev längre än vad jag tänkt mig.... eller jag vet inte om et kommer bli något kontunierligt här på bloggen utan har inga måsten ....Känner jag för att göra ett inlägg så gör jag det...   Nytt år igen då alltså.........

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3
4
5 6
7
8 9
10
11
12 13 14 15 16
17 18 19 20
21
22 23
24
25
26
27 28 29 30
31
<<< Januari 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards