Bloomiz

Alla inlägg den 2 februari 2011

Av Linda - 2 februari 2011 22:14

med träningsvärk och ja det kommer jag minsann ha som heter duga i morgon!! var på ett box-it pass idag....Jisses jag skulle INTE tränat ben, armar i går på gymet...:)


Skulle kommit tidigt i säng men efter träningen var jag på citygross, var tvungen att fylla på föråden lite;) Jag är ute efter ett riktigt bra vax eller gel till hårt så det håller heeeeela dagen och inte blir läbbigt ni vet...men det är ju ett stort utbud...Några tips??

  

mmmm vad ska man välja??


Något som är lite skojigt tycker jag att det finns mer än bara mat i affären....

  

vad sägs om leggings?? Nu är det ju bara så att det fanns ju så många att välja på så det blev inge.....bara ett par tjock strumpbyxor på rea....


  

har tulpaner på bordet och det gör mig så glad, lite lyx sådär i vardagen:)


I går morse när jag vaknade såg det ut som jag hade en peruk på huvudet....hahahah såg inte klok ut eller vad säger ni??

  

ja jag är trött!!! Och sjukt långhårig med....men snart så åker det av,,


Nu ska jag kojsa , börjar tidigt på jobbet i morgon....

Puss puss

  



Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2 3 4 5 6
7
8
9
10
11
12
13
14 15 16
17
18 19 20
21
22
23
24 25 26 27
28
<<< Februari 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards