Bloomiz

Alla inlägg den 14 februari 2011

Av Linda - 14 februari 2011 20:58

2011-02-14

En trött Linda vaknade med huvudvärk och dystert humör….Mycket att tänka på och mycket som har hänt i helgen…Kollade färdigt på Gossip girl, nu har jag inga mer skivor, suck….får se till att hämta fler inne i stan hos Amanda.

 

Hade tid på banken idag, dags att skriva om lånen. JAG HATAR BANKER!!! Ränta hit och ränta dit, spar och procent där, pensionsförsäkringar och tak hit och dit…Lustigt, när jag väl kommer ut därifrån så känner jag mig alltid lurad! Fick lite att fundera på, så jag har inte bestämt hur  jag ska göra…

En lunch på stan med Maria,Tack vännen, precis vad vi behövde! En tur upp till Kappahl, där jag fyndade på barnsvdelningen, trots att jag inte fick på mig mina jeans här hemma…Vad hände?

  

 ooops.....nu ska det minsann jobbas....

Här kommer mina fina fynd;)

  

jackan är inköpt innan, men klänningen under från Kappahl barnavd...75kr:)

  

en myskofta, rosa så klart, 50 kr

  

en rödrandig tröja, 50 kr

jag älskar rea!!

 

Hem och handlade lite, idag till dagen till ära blev det våfflorJ En varsin choklad till pojkarna och en bukett med tullisar till migJTur man kan bli glad för så lite som en blomma;)     

 

Hittade någar bilder i kameran från när jag gick strandpromenaden förra veckan..

               sååååå vackert!

  

mitt "plast"skåp....såååå oorganiserat...skulle väl aldrig fått för mig att göra i geordning det om jag inte hittade lock till en burk....så här ser det ut nu;)

  

Skönt, bra om det håller sig i en vecka;)

 

Har varit modig och varit ute och gått i kylan, runt abboresjön två gånger....såååå läskigt och sen en lång runda genom byn, inte mycket folk ute en kväll som denna..

 

Nu ska jag och pojkarna fika på semla:)

Ha en bra kväll! Kram

 

 


Av Linda - 14 februari 2011 11:30

Jag vet inte , känner mig besviken, arg och fly förbannad....

I stället för att grubbla på det så ska jag bjuda min fantastiska vän på lunch...

 

Ha en underbar alla   dag!!

  

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2 3 4 5 6
7
8
9
10
11
12
13
14 15 16
17
18 19 20
21
22
23
24 25 26 27
28
<<< Februari 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards