Bloomiz

Alla inlägg den 15 februari 2011

Av Linda - 15 februari 2011 19:53

Wow, vilken dag! Trots att det är tisdag:)

Efter jobbet gick jag ner på löpbandet, blev 8,5 km....NÖJD:) vissa dagar känns det som jag ska dö efter 3 men i dag hade jag nog klarat mer...nu är MILEN nära, kan känna vittringen på den!

 

Hem, hann knappt sätta ner rumpan innan Kevin var hemma och då blev det 35 min på gymet:) Kommer jag kunna gå i morgon är det ett under...känner att jag börja stelna till nu;) Vilken tur att det är boxning i morgon så jag får bort träningsvärken:)

 

Middag i dag bestod av äggröra med korv och paprika, mumsfilibabba så gott det blev!

 

Kevin har sotat ur pannan, jag tvättar, har bäddat rent i min säng, väntar på att det ska bli varmvatten så jag kan duscha  och sen bli det minsann sängen!!

 

Hörrni allihopa jag skulle behöva hjälp!

Ska klippa mig på fredag och har fyra bilder som jag vill ni ska kommentera, vilken frisyr tycker ni jag ska satsa på??

 

1

  

 

2

  

 

3

  

4

  

 

VILKEN??? är riktigt velig, eller ska jag klippa frisyr på mitt långa hår som jag har nu?

 

Ha en fortsatt trevlig kväll!

KRAMAR OM ER!!

 

 

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2 3 4 5 6
7
8
9
10
11
12
13
14 15 16
17
18 19 20
21
22
23
24 25 26 27
28
<<< Februari 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards