Bloomiz

Alla inlägg den 5 februari 2011

Av Linda - 5 februari 2011 17:10

Att jag aldrig bara kan bestämma mig att ja det här vill jag eller nej tack....Skit samma ett beslut är fattat och jag tackade JA!! Nu ska det svidas om och sen blir det stan:)


Kram

Av Linda - 5 februari 2011 13:04

Satte klockan på 8,30 för att komma upp och ha heeela dagen framför mig...hm..vaknade 10,30 av att ungarna kom och satte nyckeln i dörren....Lite frukost sen iväg till Mörrum, dagens springtur blev 5,5 km på 34 min på en hastighet 9km/h....benen kändes som getongklumpar och jag var allmänt seg MEN jag höjde min hastighet med 0,5 km/h så därför är jag riktigt nöjd!! Nåväl när jag ändå var uppvärmd körde jag förbi gymet och tog ett race där med....RÄTT SÅ NÖJD NU!!

  

 

Nu ska jag softa lite och luska på ett ja eller nej angående kvällen....Är velig som fasen....

 

  

dax för ett pass på motiva i fredags....

  

på väg till Parnfelts i fredags kväll...

  

Fick paket på posten av älskade lilla mamma, mössa till Adis och nya raggisar till mig! TACK MAMMA!  

 

Ha en bra lördag på er!!

Kram

 

Av Linda - 5 februari 2011 00:35

Jag har varit och hälsat på nyförvärvet i bekantskaps kretsen....

TURE! OMG! Denna lilla underbara söte goding!! Heeeelt salig...Han har sovit och sovit och sovit på mig, Emilie tyckte jag kunde lägga från mig han men det tyckte INTE jag:)

typ det enda kortet han var vaken på!

   

vadå MYS!!!!  

   

lilla pluttis....

   

fatta vad jag har luktat...bästa doften på hela jorden!

   

Stolt storebror!!  

 

Nu ska jag sova och drömma om lilla underbara Ture hela natten...Han är bedårande!! Jag är heeelt såld!    

Peter och Emilie, han är sååååå fin er kille!!! 

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2 3 4 5 6
7
8
9
10
11
12
13
14 15 16
17
18 19 20
21
22
23
24 25 26 27
28
<<< Februari 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards