Bloomiz

Alla inlägg den 20 februari 2011

Av Linda - 20 februari 2011 22:01

Vilken helg och vilket väder, man kan ju inte annat än bli glad:) Jag har varit ute i friska luften nästan hela helgen och jag har njutit av vänner och god mat! Mycket träning har oxå varit med...ännu bättre:)

 

I fredags kväll hälsade jag på Parnfelts....och mös med alla fyra! Lille Ture har vuxit lite och var mer med och jag fick till och med ett smile från han, lilla socker killen  

 

 

Min "lilla" kille ville bli klippt i tprsdags kväll...

före, långhårig kille...

   

efter, snaggad kille:) Tur han är nöjd i alla fall...

 

Lördags fm blev en promenad runt ebbabsvägen...Härlig natur i solskenet...

     

själv njöt jag för fullt av solstrålarna:)

   

 

Lekte lite med kameran  på em..

   

 

 

Nu ska jag somna till en film, i morgon är en ny dag och den ska jag tillbringa på Vägga skolan och kurs...

 

Kram på er!           

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2 3 4 5 6
7
8
9
10
11
12
13
14 15 16
17
18 19 20
21
22
23
24 25 26 27
28
<<< Februari 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards