Bloomiz

Alla inlägg den 21 februari 2011

Av Linda - 21 februari 2011 19:52

Från en härliga helg med sol och någolunda ok temperatur till blåst och fnyk av snö och sjukt kallt....Visst kommer vintern vara kvar i några månader till men det behöver faktiskt inte vara så förbaskat kallt...

 

Här kommer lite bilder från i går när vi hade promenad i Åryd....

                 

Hade med oss två Greta Garbo;)

   

Amanda och Jenny....

   

Gunilla guidade oss:) tack för en härlig promenad och framför allt för dina suuuuper goda hembakta beskvier:)

 

Adam lekte framför kameran han med...så här ser det ut då...

 

 

Han kan även göra äckliga grejer....hy nästan så jag får mardrömmar...

min egna zooombie.....

   

Här i nya mössan som mormor har stickat. TACK MORMOR!!!

 

I dag har det varit kurs, och ja man är ju definitivt INTE van att sitta still en hel dag...Så efter dagen tog vi oss en tur runt strandpromenaden...Så här fint är det där nu

           

Riktigt häftigt med isen...

 

har suttit och förberett till syrrans fest på lördag och har bara liiiite kvar...Tog en paus och hoppade på älsklingen, skulle ner till gymet men jag frös så in i, så jag tog mig 1 mil här hemma i stället:) fick för mig att Matte var på tvn men var en dag för tidigt...suck, får väl se till att se förra veckans på play innan jag somnar.

XOXO        

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2 3 4 5 6
7
8
9
10
11
12
13
14 15 16
17
18 19 20
21
22
23
24 25 26 27
28
<<< Februari 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards