Bloomiz

Direktlänk till inlägg 8 april 2008

Trött som ett helt ålderdomshem

Av Linda - 8 april 2008 19:46

Fy f*****n vad sliten jag är....skulle tagit det lugnt i söndags, men det tänker man ju inte på när man har roligt!!

Har varit hos Emilie och malte idag och dragit med dem på en långrunda, skönt , för hade jag åkt hem så hade jag hamnat i soffan och somnat!!!:( Jag blev så förvånad att hon hade el de har fått det så bra och mysigt i lilla huset.Man upptäcker nya saker hos dem hela tiden men det klart mycket har ju varit nerpackat i lägenheten pga platsbrist, men det är så välkomnande och hel mysigt. Det är nästan så jag oxå hade kunnat flytta dit.... NOT!! Jag trivs i mitt egna lilla hus, som jag har massor kvar att göra med , finns många projekt om jag bara vill...


Nu ska jag slänga mig i soffan och bara vara, tycker jag är värd det!! Kramiz

 
 
Emilie

Emilie

8 april 2008 20:18

Tack för den beskrivningen, den värmde =)
Alltid roligt när någon tycker att man har det fint i sitt hem. Många kramar

http://emilai

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Linda - 2 januari 2019 08:04

hej på er igen.....uppehållet blev längre än vad jag tänkt mig.... eller jag vet inte om et kommer bli något kontunierligt här på bloggen utan har inga måsten ....Känner jag för att göra ett inlägg så gör jag det...   Nytt år igen då alltså.........

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15 16
17
18 19 20
21
22 23 24
25
26 27
28
29
30
<<< April 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards