Bloomiz

Direktlänk till inlägg 16 april 2008

ABSTINENS

Av Linda - 16 april 2008 22:01

Jag har något grymt sug efter mina vänner, vet att jag har varit skit dålig på att höra av mig nu ett bra tag, men jag har haft alldeles för mycket runt mig och det blir tyvärr det första som ryker på prioterings listan.....För jävligt att erkänna men så är det. Men jag har tänk att återkomma så snarast möjligt!!! För även om jag inte är den flitigaste på att höra av mig så betyder det inte att jag inte tänker på er och bryr mig om er för det gör jag otroligt mycket!! Ni betyder jätte mycket för mig och jag hoppas att allt lugnar sig nu, och att jag får besked från jobbet om vad som händer, mår rätt så kasst över att inte veta vad som händer till sommaren och hösten....Plus att jag känner mig som en jävla flodhäst......fet och ful.....plufsig och blek....tråkig och obetydlig......


Jaha, världens positivase Linda i dag....

 
 
Emilie

Emilie

16 april 2008 23:33

Tack för att du märker ord, jo det ska bli skit roligt imorgon *längtar*
Ska gå och lägga mig nu så jag orkar upp igen.

http://emilai

 
anna

anna

17 april 2008 10:40

ja jag vet men vi är så dåliga på att ringa till snån :( har haft deras nummer tänker man att man ska ringa sen slutar de ett tag och då glömmer man. Hatar dem iaf! :)Hoppas allt e bra med dej? kram

http://famfett.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Linda - 2 januari 2019 08:04

hej på er igen.....uppehållet blev längre än vad jag tänkt mig.... eller jag vet inte om et kommer bli något kontunierligt här på bloggen utan har inga måsten ....Känner jag för att göra ett inlägg så gör jag det...   Nytt år igen då alltså.........

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15 16
17
18 19 20
21
22 23 24
25
26 27
28
29
30
<<< April 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards