Bloomiz

Direktlänk till inlägg 20 april 2008

Soliga söndagen

Av Linda - 20 april 2008 20:04

Sov länge, välbehövt!! Var på Eko en runda idag, hittade såklart massor att handla, känns som jag har spendera byxorna på mig...får väl leva på vatten och bröd denna veckan(just joking)...... Har äntligen köpt mig nya krukor som jag har på trappen som är enhetliga!!!!  jättefina i zink lite rektangulära i tre olika storlekar. Köpte också lite blommor som jag har planterat i dom. På ett nafs så känns det mer ombonat och välkomnande....Har städat av altanen  och lagt på den nya vaxduken...blev kanon!!! Jag är super nöjd nu är den stora frågan hur jag ska göra med gardiner på de två fönstrerna där det sitter rutor i. Vad tycker ni? Jag har ett par vita med får på som är jätte mysiga och sommriga el ska jag sy ett par nya typ hissgardis aktigt? Vad för färg då?  Tycker sånt här är svårt!!  Vill ju att det ska se någolunda ut!!

Har tänkt att byta gardiner i vardagsrummet, nu är det vår så nu kommer de rosa fram....Det är så mysigt när jag får sätta upp dom, då vet man att det är sommar på g!!


Ska ta ett ryck till här och träffa min kompis....suck....

kram kram

 
 
Emilie

Emilie

20 april 2008 20:31

Jo du skrev det, men komplimanger får man aldrig nog av.. haha...

Jag hade testat med får gardinerna, tycker dom är söta..

Kramar

http://emilai

 
anna

anna

20 april 2008 21:32

Tack :) Ja jag vet men när man har Morgan med sej blir de inget onödigt. Så de blev dyrt men bra saker i stället :). Hörde du hade shoppat loss igår. Skönt! ha de gott kram!

http://famfett.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Linda - 2 januari 2019 08:04

hej på er igen.....uppehållet blev längre än vad jag tänkt mig.... eller jag vet inte om et kommer bli något kontunierligt här på bloggen utan har inga måsten ....Känner jag för att göra ett inlägg så gör jag det...   Nytt år igen då alltså.........

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15 16
17
18 19 20
21
22 23 24
25
26 27
28
29
30
<<< April 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards