Bloomiz

Alla inlägg den 8 mars 2008

Av Linda - 8 mars 2008 12:56

Hallå igen....

Har inte riktigt kommit igång med detta bloggande ännu, men jag har tro på mig själv att jag kommer dit oxå....

Idag har jag ÄNTLIGEN blivit färdig att pallra mig ner till träningslokalen....lite pirrigt, men vad faaan vill man vara fin så får man lida pin. och när jag väl kom in så var det som jag alltid varit där....Hoppas jag kommer att ha träningsvärk i morgon....Då försvinner det eller blir det värre med det träningspasset som jag ska göra i morgon...

Vilken tur att min förkylning har gått över...Skulle egentligen bära in lite pellets men jag tar nog det i morgon.

Ska snart i väg på tjejklubben....Vi ska träffas 14,55 på torget, sen vet jag inte vad som händer....spännande....

Vet brar att det är något som vi kommer att bära med oss resten av vårt liv....Det kan ju vara hur mycket som helst....det svåra är ju vad man ska klä på sig ...som vanligt har man ju inget som passar när jag för en gångs skull ska ut....Får nog investera mig något nytt en dag...


Ha det gott.....

Kram kram Linda

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8 9
10
11
12
13
14
15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26 27
28
29 30
31
<<<
Mars 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards