Bloomiz

Alla inlägg den 10 mars 2008

Av Linda - 10 mars 2008 16:40

Nu är det måndag igen....jag älskar måndagar, då får man gå till jobbet igen!! Yippie!! jag vet att jag är helt kokko, men jag trivs faktiskt på mitt jobb och det är riktigt kul....fast jag är riktigt trött i dag...inte riktigt tillräckligt med sömn timmar som det brukar vara på en helg, fast jag alltid har full rulle på helgen.


jag kan ju tala om att jag har världens träningsvärk i mina biceps...tack för det Anders!!! Vad det är härligt med träningsvärk, jag tycker om det, vet jag är inte klok. Hoppas det försvinner när jag har varit på gympan i kväll, där har jag ju inte varit på 2 veckor så det kan ju bli mycket jobbigt!! Nya utmaningar är alltid kul!!


Var inne på malins blogg å såg att hon ville ha en kompis att utmana med en stegräknare....funderar på den utmaningen....hade ju varit kul!!! Ska försöka lära mig stegräknaren först bara....nu finns det ju en annledning;)


Nu ska jag träffa min underbarat roliga kamrat....Mr Dammsugare....jag tycker inte riktigt om han för han låter illa å är rätt så tradig i allmänhet....men han är effektiv när han väl är framme.


sak nog laga mig något att äta med ännu en sak som är urbota trist att göra bara till en själv...vem vet kanske bara tar mig något lätt..


Sköt om er!!

Kram kram Linda

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8 9
10
11
12
13
14
15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26 27
28
29 30
31
<<<
Mars 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards