Bloomiz

Alla inlägg den 9 mars 2008

Av Linda - 9 mars 2008 12:50

Hej hej...

Vilken dag jag hade i går....Fantastiskt att inte behöva göra någonting men ändå göra något...

Själva överraskningen på tjejträffen var chockerande, trodde väl aldrig att jag skulle ha tålamod till att sitta å NÅLFILTSTOVA!!!!!! Men fasen vad häftigt det var....Att en nål kan göra så att man kunde göra olika former med ullen...och att man kunde "klä" på formen så det verkligen såg ut som äpplen päron bananer(jag gjorde en bamsing;)) och druvur,  fast mina fick bli oliver i stället de blev lite för stora....Sen skulle jag göra en clementin men det blev tillslut en pumpa....En riktigt fiiin en....den är jag mest nöjd med fast den gick fortast att göra. Nina hade med sig en fantastisk god fruktkorg med massor av frukter så vi fick bra insperation och något nyttigt att knapra på. Tusen tack för upplevelsen....häftigt!!

Sen bar det hem till Stina, vilken god mat och god efterrätt och fantastiskt trevligt sällskap!! Var inte hemma förräns tio i tre i natt, längesen jag var ute såååå sent....fast jätte trevligt och ser fram emot fler sådana kvällar....


Hade ju varit trevligt med en riktig brakfest med massor av vin och shots oxå....Och bara det här att gå ut å dansa , det längtar jag efter nu....det är ju positivt!!!


Var duktig i morse å var nere på gymet redan kl 10.....segt att komma upp fast jag var nykter igår...fast det var otroligt skönt att träna, det värsta är väl att jag inte kommer kunna röra i grytan i morgon bara....Hoppas det inte kommer att bli så farligt med träningsvärken....


nu ska jag slänga mig i soffan ett tag å bara slappa...

Ha det gott!!

Kram Linda

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8 9
10
11
12
13
14
15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26 27
28
29 30
31
<<<
Mars 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards