Bloomiz

Alla inlägg den 15 mars 2008

Av Linda - 15 mars 2008 08:11

dax att lämna ut reklamen....fast det är ett jäkla påhäng och jag vet att han klarar av att göra det själv så njuter jag i fulla drag att vara med min son den timmen det tar....han är bara min då....inga måsten som stör oss el vänner ( inget fel i vännerna), då är det bara VI!! Han är ju bara såååå jäkla underbar vad ska jag säga mer...det säget ju allt!!

Vi hann inte packa färdigt allt igår så jag ska ta ett ryck nu å hjälpa honom, paranteserna kommer i dag lite senare. Måste ta en runda i huset å plocka lite, jag är alldeles för lat!!


Igår kväll skickade jag i väg goe Adis på hajk, han är så där härligt avslappnad hela tiden , vadå måste jag skynda mig? är hans tänk just nu....man blir hyper av det. En kvart innan han skulle åka i går hade han fortfarande inte packat sin väska!!!! Han har gjotr detta så många gånger förr och nu kunde han helt plötsligt inte komma på en graj man var tvungen att han med sig!! Men det löste sig till slut och han kom i väg. Helt plötsligt sänkte sig ett lugn i huset som inte brukar vara där en fredags kväll.....känndes jätte lustigt!!

jag pulade klart i kewans rum, var nere på konsum en runda, gjorde lite kvällsmat till mig å Kevin å en kompis till han och tänkte nu ska jag njuta å titta på Lets dance. Jo vad händer då?????


De sitter på datorn å spelar wow medans jag försöker höra vad som sägs på tvn, ju mer jag höjer desto högre pratar dom, till slut hade jag ljudet så högt att jag kände mig som en pensionär!!!!! Och i all välmening så kanske jag är det för jag somnade kl 21,30 i soffan och vaknade vid 1 när Kevin kom ner å skulle stänga av tvn å släck a å låsa....jag blir alltid lika besviken på mig själv när detta fenomen inträffar, vilkek typ är varje kväll.....vad gör jag för fel?


Känner mig lite olustig på vad jag ska göra hela helgen.....är inte van vid att inte ha något projekt inplanerat....fast jag å pappa kommer säkert på något att göra för mamma ska jag sätta på att sy nya overdarg till kewins soffa....jag hatar att sy!!! Vilken tur att jag har en mamma som är skit duktig på det!!  Blir nog en runda in till stan för jag behöver handla kardborreband till dynorna! det är ju inte heller någon direkt speciellt bästa sysselsättning som jag tycker om men det är väl bara att bita i det sura äpplet å åka in!!


har tänk mig att njuta lite denna helgen får väl hänga med i schlager svängen för mamma å pappa  tycker om att se det, jag tänker festa till det med lite godis......det är stort!!!!


ha en bra helg allihopa och ta hand om er!!

Ktamiz 


Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8 9
10
11
12
13
14
15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26 27
28
29 30
31
<<<
Mars 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards