Bloomiz

Alla inlägg den 17 mars 2008

Av Linda - 17 mars 2008 22:15

ja, vad ska jag säga.....är besviken på mig själv för att jag inte har mer karaktär....Jag hade lovat mig själv att jag skulle sluta med godis och kakor i veckorna..Jag tänkte att lite lördags godis skulle inte göra saken så tråkig, men jag hade ju inte behövt att äta kakor och godis HELA helgen....Och sen var jag på lite kalas i dag och de hade massor av goda kakor och tårta som inte var av denna värld!! jag tyckte ändå jag var duktig som "bara" åt en socker kringla(som smälte i munnen) och en liten bit jordgubbs tårta(guda god!!!!)....tur att det var gympa på kvällen, jag körde stenhårt och det kommer definitivt kännas i morgon...men det är det värt!!


I morgon kommer det att bli mer träning ni tröttnar väl snart att läsa om min träning men jag tycker det är sååå jäkla roligt...Vet ni om att jag har övertalat mina arbetskompisar att vi ska springa/gå vårruset!! Jag blev jätte lycklig att de ville hänga med mig!! Ännu ett mål att se fram emot!!


Ska köra till Gladebo nu till påsk,ska bli skönt att bli lite bortskämd av min mamma och pappa....fast känner jag mig själv kommer jag ha att göra hela dagarna ändå, pappa sa något om att jag skulle kapa ved....mamma ville ha hjälp med att rensa ur garderober...Det är jag en mästare på!!! Så om ni behöver ha hjälp med att rensa ur garderober så vet ni vem ni ska fråga!!! Har tänkt mig att försöka träffa några gamla klasskompisar nu när jag är uppe , ska se om jag får tag i en av killarna som jag har kontakt med på facebook, så vi kan planera klassträffen.... det känns ju lite lustigt att vi ska träffas igen fast jag riktigt längtar...En del av dom har jag inte sett på 18år......Fy vad gammal jag börjar bli!!

Nu ska pensionären i duschen.....tjing tjing





Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8 9
10
11
12
13
14
15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26 27
28
29 30
31
<<<
Mars 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards