Bloomiz

Alla inlägg den 12 mars 2008

Av Linda - 12 mars 2008 17:54

Tjenixen....vad veckorna flyger fram,  redan onsdag idag.... I mitt liv existerar bara måndag-fredag,  vad som händer med dagarna mellan vet jag inte, full fart är det som gäller i alla fall. Är nästan klar med kewans rum bara en dörr kvar som jag ska måla i dag å upp i morgon...Fy fasen vad skönt säger jag bara....Nu är det fokusering på träningen i gen...härligt...bara det blir bättre väder för man blir ju inte så värst inspirerad att ge sig ut i spöregn...suck..vart är våren? jag längtar faktiskt efter den tro det el ej jag som egentligen inte alls tycker om den....den innehåller sååå många måsten,,,som trädgården tex...jag hatar trädgården....Tänk om det hade funnits grön asfalt, då hade jag redan haft det!!


Nu till helgen kommer min mammma å pappa ner å hälsar på, ska bli skönt att träffa dom det är längesedan nu...Jag längtar efter dom...Vi ska fira kewan som har fyllt år, fast vi får nog göra det på söndag, för Adis är på hajk i helgen.


Idag ska jag slå in paketerna, har blivit lite lat med sånt nu för tiden, är inte riktigt lika kul som när dom var små. Nu är det så tråkiga å dyra saker dom önskar sig!! Tänk om man hade varit miljonär....tror ni man hade varit lyckligare då?

För stunden kanske....Antingen hade jag blivit dumsnål el så hade jag brännt pengarna på ett snöre, sån är jag!!


Jag längtar till imorgon så jag kan få gå till jobbet och mina fantastiska arbetskamrater.....


Kram Kram

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8 9
10
11
12
13
14
15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26 27
28
29 30
31
<<<
Mars 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards