Bloomiz

Alla inlägg den 26 mars 2008

Av Linda - 26 mars 2008 22:35

har nu tittat på en riktigt bra film(Emilie, jag tror inte du tycker omden!) som heter JUMPER! En riktig action film med rätt så mycket specialeffekter...Snygg var han med, vart finns dom killarna i verkligheten? En sån skulle man ha....

Av Linda - 26 mars 2008 20:26

Tjo hopp, back in the track....Tror djävulen har varit hos mig idag!! varit skit trött och världens undligaste humör , fick lite energi när jag träffade ungarna en stund så då blev det både fönster putsning, dammsugning, skurning och diskning.....sen blev jag sååå deprimerad av mitt humör så det var bara att på med dojjorna och ut och gå en riktigt lång runda!! det hjälpte faktiskt!! Känner mig lugn och tillfreds igen, tänk vad lite luft och musik kan göra för en...

Testade att ge mig ut och springa igår, jisses vad kondisen försvinner fort när man har varit sjuk, känns som att börja om från ruta 1 igen....om inte annat är det otroligt irriterande att inte klara av vad jag brukar...men det är bara att ta tjuren vid hornen igen!! Det klart jag kan klara ut det här!!


I morgon ska jag på resa med jobbet, vi ska till Helsingborg, ska bli trevligt! Vem vet man kanske till och med har en påse med sig hem....Det hade ju varit kul om jag hittade något....fast vad behöver jag??


Nu ska jag ta och göra mig några knäckebröd och titta på film.

Ta hand om er!!

Kram kram

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8 9
10
11
12
13
14
15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26 27
28
29 30
31
<<<
Mars 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards