Bloomiz

Direktlänk till inlägg 23 juni 2009

Äntligen hemma i Swingtown igen!!!!

Av Linda - 23 juni 2009 22:52

Vad underbart det är att vara hemma!!!! I söndags var jag och pojkarna på LISEBERG, mycket roligt hade vi, inte mycket folk, så därför inga köer knappt till karusellerna....NICE!!!! Hade lite blandat väder, ena stunden spöregnade det och i nästa sekund sken solen....Vi hade fantastiskt roligt i alla fall och det är ju det som räknas....


I måndags var det värsta draget, Kevin och pappa körde motorcykeln på service så jag hängde på i bil bakom så de kom hem...de såg rätt så roliga ut...hihih


Väl hemma i Gladebo igen så körde vi ner till Vaggeryd till min lilla morfar och fikade med han, jätte härligt att träffa han!!! Adam han valde sockerbullar till fikat....mummmmsss...


Hemma i Gladebo igen så körde jag och mamma till a6, gick en runda i lite affärer men jag har alltså ingen köplust....Blev en runda på Ikea med ju....men väldigt lite inköpt....Svängde förbi syrran och sa hejdå till henne, hem till gladebo och lagade lite käk, sen packade jag bilen och for hem...jag hade sååååån hemlängtan!!!Trots jag fick köra i mörkret(är inte förtjust idet) så var det värt det när jag väl körde upp på infarten rill mitt lilla hus...Wonderful!!!!Sova i min säng....


I dag sov vi länge, packade ihop en väska och körde till Svängsta badet, mycket folk och Linda jätte rastlös....har ju liksom inte kommit in i semester svängen...men jag försöker...

Lagade lite pannkakor till middag, det är ju såååååååååå tråkigt med det här med maten!!!! Var uppe hos Magnus för att hämta Kevins dator, jag fick med mig hunden hem:) så han och jag har gått en lååååång runda, var knappt han hängde med mig till slut!!


Nu ska jag sova....nu semester dag i morgon...undra vad jag ska göra då??


Ser på min statestik att ni är många(för mig) som är inne å kollar sidan, jag tar tacksamt emot kommentarer....

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Linda - 2 januari 2019 08:04

hej på er igen.....uppehållet blev längre än vad jag tänkt mig.... eller jag vet inte om et kommer bli något kontunierligt här på bloggen utan har inga måsten ....Känner jag för att göra ett inlägg så gör jag det...   Nytt år igen då alltså.........

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5 6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19 20
21
22
23 24
25
26
27 28
29
30
<<< Juni 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards