Bloomiz

Direktlänk till inlägg 30 juni 2009

Fantastisk dag med nära och kära.....

Av Linda - 30 juni 2009 23:06

Lång sovmorgon, en tur till Ronneby (? hm vad gjorde jag där??? Det kan ni undra...), fick besök av Hanna, jätte roligt att träffa dig!!! Sen kom Roger och Tuva, trevligt, vi körde och badade i en sjö i böle skogen, JAG badade oxå....det måste ha hänt något hos mig jag som inte doppar foten i vattnet ens i vanliga fall....vattnet var så varmt och skönt, solen värmde gott när vi spelade finns i sjön på bryggan...Tack för jag fick hänga med er!!!

Var borat hos Maria och tog en kopp kaffe, sen kom Pitzon och vi gick en låååång runda, jätte skönt!!!


I går var jag hos Emelie och lillebror(fortfarande inget namn på bebben....)Såååååååmysigt att träffa er!!!!


Nu ska jag sussa kudden för i morgon väntar äventyr med fröken Karlsson, och då kan vad som helst hända....:)

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Linda - 2 januari 2019 08:04

hej på er igen.....uppehållet blev längre än vad jag tänkt mig.... eller jag vet inte om et kommer bli något kontunierligt här på bloggen utan har inga måsten ....Känner jag för att göra ett inlägg så gör jag det...   Nytt år igen då alltså.........

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5 6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19 20
21
22
23 24
25
26
27 28
29
30
<<< Juni 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards