Bloomiz

Alla inlägg den 6 september 2009

Av Linda - 6 september 2009 18:18

Jag bokstavligen HATAR när inte datorn gör som jag vill....i går mär jag satt och surfade och facebookade lite så helt plötsligt börjar det blinka på hela skärmen och en varningstext kommer upp, du är under attack....öh jaha vad faan gör man då? Höll på i 6 timmar för att försöka reda upp det och efter 8 samtal till bredbandsbolaget så funkar fortfarande inte mitt virus skydd vilket jag insåg att det inte har gjortsen jag skaffade det.... Blir ju bara sååååå trött på sånt här....Idag har jag lånat en extern hårddisk och lagt över mina bilder och musik, resten får väl bara blåsas ut.....Nu då så bråkar vi nästan över Kevins dator, för helt plötsligt så ska vi ju alla sitta vid datorn....Tur att ungarna ska till skolan i morgon så jag kan sitta alldeles för mig själv heeela förmiddagen...


Nu ska jag ta mig i kragen och orka åka och handla för här ekar i kylen...och jag mååååste köpa hårfärg till Kevin, var helt plötsligt väldigt viktigt!!! Undrar varför? 

PUSS PUSS 

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14
15
16
17
18
19
20
21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards