Bloomiz

Alla inlägg den 24 september 2009

Av Linda - 24 september 2009 18:44

Vaknar av att Adam öppmar min dörr och säger: Mamma du har försovit dig kl är halv åtta....Snacka om att Linda Bloom fick fart ur sängen eller....Ringer till jobbet, Gull.Britt svarar, jag säger: Hejdetärlindajagharförsovitmigkommersåfortjagkanhe
jdå...Jag hann inte ens andas....

 

Väl på jobbet började jag på vid dieten(typiskt att jag försov mig när jag skulle vara där) men vid halv nio kommer chefen och frågar om jag kan köra till asarum och jobba i stället....Äter lite frukost sen kör jag, varit en bra dag tills jag slutade, hem och hämtade Adam, han skulle till stan och köpa nytt headset till datorn och jag skulle in på Lindex och köpa mina kläder jag la undan igår, för jag hade ju inga kuponger med mig....Ut till mcd och handlade lite käk sen for vi hem, skönt bara ta det lugnt...ha hahahahaha kom på 18,06 att Adam hade scouter idag!!!! De skulle vara i stan halv sju....tror ni jag blev lite stressad eller....Stressar på Adam att klä på sig långbyxor(han går fortfarande i shorts och foppatofflor) regnjacka och flytväst de skulle segla idag....Tur att han fick skjuts in till stan med Pitzon som ändå skulle köra..Tack!! han ska hämtas till halv nio, ska passa på att köra in lite tidigare och sola...Känns som jag behöver varava ner lite....

I morgon är de fredag igen...Ska på bio i morgon kväll....FLICKAN SOM LEKTE MED ELDEN!!!! Jag är förväntansfull....


Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14
15
16
17
18
19
20
21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards