Bloomiz

Alla inlägg den 9 september 2009

Av Linda - 9 september 2009 23:01

Jag har ju som sagt haft datastrul men efter ha suttit med två helt fantastiska killar över telefon har det nu löst sig!! Jag tackar tusen gånger om till Palle och Daniel för all hjälp!!!Lovar att bjuda er på öl när vi väl sesFlört


Har börjat och färdat projekt ugn, jag kan tala om att jag har hållt på i två dagar med den jävla skiten, dels för den var grymt grisig, dels för att jag var tvungen att ta paus...Jag kan ju då oxå tala om att jag antagligen inte tål rengörningsmedlet till ugnen för heeeela ansiktet är nu prickigt....Kul ju!!! Men nu glänser  ugnen sååå fint så jag vill ju inte använda den...Men jag tror jag ska baka en kaka i morgon ....


Har oxå fått tummen ur att röja i min garderob i hallen, det blev två svarta sopsäckar med grejer som jag aldrig använder, så nu får mamma Inga-Lill en överraskning, känns ju bara så skönt när man har renast ur!! Nu kan jag ju handla nya saker...


Jag kan ju tala om för er att jag börjar bli bättre, underbart skönt men jag är fortfarande svag i kroppen så därför blir det lite varje dag i stället för att vänja kroppen igen. Nehe i morgon ska jag upp med tuppen för jag ska köra Adis till skolan, sen ska jag köra han och hans klass till Pukavik för lägerskola! Så datorn är min heeeela kvällen i morgonSkrattande


Sov gott alla i detta avlånga land!!

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14
15
16
17
18
19
20
21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards