Bloomiz

Alla inlägg den 15 september 2009

Av Linda - 15 september 2009 20:30

Jag kan allt inte förklara i ord vad jag känner men jag ska försöka...Att få vakna av att frukosten står på bordet, en fantastisk morgon promenad vid havet och solen skiner på en...allt säger ju sig självt...LYCKA, RO, BEFRIELSE

 

For iväg till gårdsbesöket som Maria hade och var med på det, så har ni något om grisuppfödning som ni vill veta om kan ni fråga mig, jag vet allt nu....INTE!!!! Vilket företag att ha så många grisar och få allt till att funka, ett rent under att det går. Jag har nu fått ett helt intryck av vad Maria gör och jag ska säga att jag är hel impad!!!

Fick låna en bil av grisabonnen, otroligt vilken tur vi har, så jag körde ner den fina kustvägen till hoburg, och tittade på gubben och naturen....UNDERBART!!!

 

Satt på baksidan av stugan och njöt av livet några timmar efter jag kommit hem och solen gick ner ....Ärligt talat så vill jag se den resten av mitt liv, jag kan flytta hit på stuts....NU!!!Vad tror ni ungarna hade sagt om jag kom hem och sagt till dom att nu flyttar vi till Gotland....tror ni de hade följt med mig???

 

Nu ska jag sätta in en äppelkaka i ugnen och se om vi får någon kaffe gäst...spänningen stiger....

Kram

Av Linda - 15 september 2009 09:02

Nu är jag äntligen här, en underbar ö men strålande sol idag...Kan jag ha det mycket bättre?? Nu ska vi på promenad men Quick och få igång livet igen, är lite trött efter gårdagens strapatser men underbart lugn i själen...Kommer bilder senare....

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14
15
16
17
18
19
20
21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards