Bloomiz

Alla inlägg den 27 september 2009

Av Linda - 27 september 2009 15:02

 

jag fattar inte att jag kan vara så här fruktansvärt trött, jag har kommit hyggligt i säng på kvällarna, känt mig som värsta kärringRynkar på näsan som går i säng kl 10....Inte min grej egentligen, men ju mer jag sover ju tröttare blir jag!!!

Ska ta ett värsta race när jag kommer hem för det ser ut som kriget.....


Vill inte vara här på jobbet idag, fy faaaaan vad tråkigt det är....Men nu är det inte så långt kvar och i morgon är jag ledig, ska träffa Emilie på morgonen sen ska jag se om Emelie och Noah är hemma, har lite Emilie/Emelie abstinens...Och självklart mycke Noah ....


var ju på bio i fredags kväll med Maria och Lisa, såg Flickan som lekte med elden, den var bra men jag hade förväntat mig bättre....Fast nu läääängtar jag till 3an....Efter bion var vi inne hos Lisa på Kaffe och pratstund, vi kom in på så mycket lustiga saker att jag skrattade så jag nästan grät!!! Precis vad vi alla behövde!!! tack för en super kväll Lisa och Maria!!!!


Nu ska jag göra lite sås och soppa och värma lite crepes....

Sen ska jag hem till adis och käka middag med honom....inte för man är sugen men han är ju det...KRAM


Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14
15
16
17
18
19
20
21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards