Bloomiz

Alla inlägg den 17 september 2009

Av Linda - 17 september 2009 20:37

Var riktigt seg i morse, så jag var inte med på någon morgon promenad utan jag tog den vi halv tolv, blåste rejält, så mössa och vindjacka åkte på ...Känns i luften att hösten kommer nu, äntligen kan man klä på sig igen:) I natt har jag haft massor på mig, har frysit riktigt men  under alla täcken och kläder jag haft på mig sov jag som en stock!!

 

Var på Högklint och kollade, typ som en utkicksplats, man ser hur lång som helst och brådjupt ner till stranden, sen for jag till Roma och checkade in en gammal kloster ruin från 1600 talet....

 

Fixade lite pastagratäng med grönsaksbiffar till mig och Maria, gott och enkelt...Nu ska vi mysa i varsinn fåtölj framför tvn med kex och ost...

 

Kommer några bilder, men det kommer fler när jag kommit hem, har bara trådlöst internet och det är segt som faan att ladda upp bilder....men ni som väntar på något gott kan vänta några dagar till...

 

Puss & kram               

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14
15
16
17
18
19
20
21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards