Bloomiz

Alla inlägg den 10 september 2009

Av Linda - 10 september 2009 18:10

Måste säga att jag har haft en bra dag!! Såååå skönt att kunna säga det igen, äntligen känns det som om livet återvänder och det var minsann på tiden!!!

 

När jag hade kört Adis och co till Pukavik så körde jag inom Ljungsleds för att se om de hade någon höstblomma, tyvärr så har jag ju INGA gröna fingrar och definitivt inget INTRESSE av det heller, men nu såg mina vissna blommor på trappen så desperat ut att jag var tvungen...Min älskade stora son hjälpte mig att klippa gräset, jag tackar för det Kewan!! Älskar dig!!!

 

Hade satt upp lite punkter som jag skulle göra idag som jag faktiskt har gjort, inget väldans ansträngande men ändå få igång kroppen lite!!  Känns faktiskt lite bittert att all tid jag hade lagt ner på träningen innan jag blev sjuk har ju liksom försvunnit nu, så nu är jag tillbaka på ruta ett igen, riktigt jävla trist alltså....men efter semestern är det ju bara att bita ihop och ta fram järnviljan igen.....för här ska jävla i min själ börjas träna igen!!!

 

I kväll blir det inte mycket gjort, tror jag ska baka ett gott bröd till kvällsmat och vem vet kanske en kaka med???

      

Av Linda - 10 september 2009 08:47

Usch ja, jag är uppe med tuppen idag känns det som, har kört Adis till skolan, tur man inte behöver gå ur bilen och lämna dom längre för jag såg ut som ett spöke....Alltså morgon är inte min tid!!!

 

Ska försöka ta tag i mitt hem lite med dammsugning och diskning, packa klart Adis väska och hinna läsa lite tillFlört

 

I dag bjuder jag på några bilder på Adis och Flynn när de var nere i hundsjön och badade så här på sensommar/nyhöst, Flynn blev alldeles till sig att få bada, han hoppade  och stutsade och skällde för glatta livet, underbara hund!!!

 

    

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14
15
16
17
18
19
20
21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards