Bloomiz

Direktlänk till inlägg 10 september 2009

Tidig morgon, men vad gör man inte för sitt lilla barn....

Av Linda - 10 september 2009 08:47

Usch ja, jag är uppe med tuppen idag känns det som, har kört Adis till skolan, tur man inte behöver gå ur bilen och lämna dom längre för jag såg ut som ett spöke....Alltså morgon är inte min tid!!!

 

Ska försöka ta tag i mitt hem lite med dammsugning och diskning, packa klart Adis väska och hinna läsa lite tillFlört

 

I dag bjuder jag på några bilder på Adis och Flynn när de var nere i hundsjön och badade så här på sensommar/nyhöst, Flynn blev alldeles till sig att få bada, han hoppade  och stutsade och skällde för glatta livet, underbara hund!!!

 

    

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Linda - 2 januari 2019 08:04

hej på er igen.....uppehållet blev längre än vad jag tänkt mig.... eller jag vet inte om et kommer bli något kontunierligt här på bloggen utan har inga måsten ....Känner jag för att göra ett inlägg så gör jag det...   Nytt år igen då alltså.........

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14
15
16
17
18
19
20
21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards