Bloomiz

Direktlänk till inlägg 22 maj 2010

UNDERBART!!!!

Av Linda - 22 maj 2010 23:36

Har jag haft det idag, fick massor av energi när B-Moch Lasse var här på morgon fika och lasse fixade min gräsklippare!!! YES!! Tack Lasse, du är en klippa!! Så här har klippts gräs i dag på både bredden och tvären:) Kevin har hjälpt mig att räfsa och göra det fint!


Körde på ett race inne och dammsög, torkade golv och skurade toan, förberedde inför middagen. Bjöd in Maria och hennes familj på lite grillning i kväll!Gjorde hemlagade klyftisar med potatis och morot, sallad, dressing och gillade kyckling klubbor och fläskfile, slängde även ihop en rabarber/jordgubbs paj till kaffet!! Blev väääääldigt lyckat och de var mätta och goa när de åkte hem...


Kevin körde in till stan till Conny, Adam har Eric hos sig som ska sova hos oss i natt, Härligt när det händer saker i livet!!! jag är sååå nöjd just nu!!!

 

Nu ska jag sova gott!!! Hoppas ni med har haft en bra lördag, bilder kommer i morgon!!


Kram på er!!!

  

 
 
Ingen bild

Lisa

23 maj 2010 11:23

Såååååå nice och såååå mycket gott :)) Kramen

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Linda - 2 januari 2019 08:04

hej på er igen.....uppehållet blev längre än vad jag tänkt mig.... eller jag vet inte om et kommer bli något kontunierligt här på bloggen utan har inga måsten ....Känner jag för att göra ett inlägg så gör jag det...   Nytt år igen då alltså.........

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10
11 12 13 14 15 16
17 18 19 20
21
22
23
24 25 26 27
28
29
30
31
<<< Maj 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards