Bloomiz

Alla inlägg den 4 maj 2010

Av Linda - 4 maj 2010 22:33

Jag har bjudit in mig på middag i dag hos Fru Parnfelt!! Vi lagade en gooood vegetarisk paj med zukini, paprika och rödlök med äggstanning och västerbottenost på....Mums så gott det blev med en sallad till....Tusen tack min vän!  

  


Vi passade på att gå en runda i regnet  längst med den fantastiskt vackra Mörrumsån....Bjuder på lite bilder på det idag!!


              


Sist men inte minst min fantastiska vänninas pelargonia odling.....(Tantvarning)

  

men älskar dig ändå vännen.....


Sov gott och ta hand om varandra!!! Kram

Av Linda - 4 maj 2010 10:18

och jag tycker inte om tisdagar...de är tråkiga! Men men är väl bara att hänga med som vanligt!


Fick en bra läkare trots att han oxå bara var stafettläkare, var finns de som ska vara där typ hela tiden??? Helt sjukskriven till på söndag och sen på 50% till den sista maj. Skönt att han lyssnade , han skrev, han i frågasatte, jag lipade, jag skrattade och det känndes ok när jag gick därifrån.!!!! Nu ska jag försöka få tag i Alviva med men det är ju inte det lättaste....


Ska hoppa ur pyjamasen och gå en runda ner till affären, behöver ha ägg och bröd...


I dag ska jag träffa Fru Parnfelt och bli bjuden på middag!! Underbara vänner som finns i vått och torrt tycker jag om!!


Ha alla en bra dag!!

Kram Kram

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10
11 12 13 14 15 16
17 18 19 20
21
22
23
24 25 26 27
28
29
30
31
<<< Maj 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards