Bloomiz

Alla inlägg den 17 maj 2010

Av Linda - 17 maj 2010 18:54

   Äntligen så hör jag riktigt igen! Vilken känsla! Obehgligt när han spolade örat men känslan efteråtvar obeskrivig, tyvärr så är jag rödoch svullen i mitt ör så nu fick jg ordination att använa nässpray 3gr per dag i en vecka. Jag som hatar nässpray! Men vill jag inte få öroninflammation så får jag väl använda det sketna nässprayet.....

 

Körde förbi Emelie och Zoran  och Noah på fika    

  

Den här lille mannen är nu överallt och ingenstans:) Sockerpojken!!

 

Ha ha vi har inte riktigt vant oss här hemma att ha en telefon som man inte kan ta med sig, Adam fick samtal idag...ser ju skitdumt ut!!

  

Hahahahah i min röra, han ser verkligen vilsekommen ut.....

 

Planerat lite middagar nu när pojkarna är här, allt går mycket smidigare då, så håll till godo, något kanske kan bli er middag med;)

  

Mycket gottigt tyckte Kevin! Skönt att någon tycker man gör en bra insats:)

 

Just nu har jag snöat in på Melissa Horn, så håll till godo!!

Kram på er!!

http://www.youtube.com/watch?v=VNYqOlbotc0

 

Av Linda - 17 maj 2010 08:31

Känslan finns där i alla fall...Så då hoppas jag att det blir det...


  

Min nya uberfina låne telefon!!! Snacka om att vara häftig!!! Jag blev ju heeeelt sjuk när jag såg den!! Så Linda liksom.....Så nu kan man ringa till mig igen:)


Ska till sjukan kl 10 och spola mitt lilla öra, jag hoppas verkligen det funkar för jag får snart krupp på att inte höra och att ha detta getingbo i huvudet....

När jag ändå är i stan ska jag nog ta mig runt strandpromenaden.....Behöver lite omväxling....


Jag önskar er alla en fantastisk dag!!!

 Bamsekramar från mig!!!


Det finns dagar som är som trappor

man måste välja om man ska gå upp eller ner...



Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10
11 12 13 14 15 16
17 18 19 20
21
22
23
24 25 26 27
28
29
30
31
<<< Maj 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards