Bloomiz

Alla inlägg den 24 maj 2010

Av Linda - 24 maj 2010 21:27

När jag kom till jobbet idag var det värsta tempot och jag var nära att vända i dörren....jag hatar att behöva stressa , har ju insett att det inte funkar för mig!!!

Varför stressar man?? man hinner ju definitivt inte mer när man stressar snarare tvärtom....det jag inte hinner idag hinner jag en annan dag!!

 

Svängde förbi Lisa när jag körde hem och fick mig en kopp kaffe och mååånga skratt!! Härligt!!!

 

var ju bara tvungen att läsa ut min bok, fast jag vet vad som skulle hända är den lika spännande ändå....Och av bara farten så skrev jag klart bokuppsatsen och lämnade in den!! jag är imponerad av mig själv!! Kompetteringen på förra uppgiften med inlämnad!!! Nu är det nationella prov som gäller för mig då...lite skrämmande...men det ska väl jag fixa, tror ni int det???

 

Nu helt plötsligt är ju klockan mycket och det är ju dax att sova igen, vart tar tiden vägen?? jag hinner ju inte blinka...

 

Bjuder på några härliga bilder från helgen!!!

   

god mat och fantastiskt trevligt sällskap!!!

   

Hundträff:)

   

läsning på altanen är aldrig fel:):)

 

Kram på er!!!

 

Så länge man inte ger upp

har man inte förlorat!!  

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10
11 12 13 14 15 16
17 18 19 20
21
22
23
24 25 26 27
28
29
30
31
<<< Maj 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards