Bloomiz

Alla inlägg den 18 maj 2010

Av Linda - 18 maj 2010 19:31

Ja, vad kan man säga nu är det tiden då det jävla ogräset växer på löpande band och gräset ska vi inte tala om....Jag hann ju med framsidan och gaveln innan min gräsklippare typ dog, gjorde ett försök att få i gång den i em....Inte ett liv...Blir att skaffa en lie trots allt....Blir sååå trött på sånt alltså!!! Får väl fråga grannen om jag kan få låna hans handjagare om inte annat, snacka om motion som blir då...:)


Hämtade hem en riktigt trött Adis vid fyra idag, hahahahaha inte riktigt hans grej kanske att bli griskonsult!! Han hade gått och hållt för näsan i stallen och undrat när de var färdiga....hela han luktade gris trots att han hade overall på sig! Nyttigt!!!!

Var ju bara tvugna att titta på kaninbäbisarna med ju....de har vuxit så mycket och är nu små lurviga små gosingar...Synd att de blir stora...

          

Olika men ändå lika....Sockersöta allihopa!

  

Adam fick hålla den han tyckte bäst om, tycker det känns som han är liiite vilse ut ändå.....


Skulle göra så mycket nu i em men energin tog slut så det blir bara en runda med dammsugaren sen blir det slappe....:)


Kram kram och ha det så gott!!!

Av Linda - 18 maj 2010 09:51

Solen skiner i dag mina vänner!!! Underbart!!!

  

Vaknade dock inte av solen utan av arbetarna utanför som håller på att lägga asfalt precis utanför mitt fönster...grrrr men jag kom ju upp i alla fall;)

 

Har skickat iväg Adam med Maria idag, han har prao....Ska bli spännande att se vad han säger om dagen i em:)

Varit ute på en morgon promenad i detta underbara härliga väder i endast knälånga byxor och huvtröja! Kryss i taket!! Njut i dag mina vänner!!!

Har gått på lite djur med, vid bryggan låg det en orm, som snabbt slingrade ner sig i vattnet när den hörde mig...Jag är inte rädd för ormar men jag blev så överraskad så jag rös.....En liten kisse och en bäbis ekorre har jag oxå sett:):)

Om inte annat är det ju såååå fint ute nu, allt börjar bli grönt!!

          

 

Nu ska jag fixa till mig innan jobb, inte faaan att man känner sig sugen på att jobba idag...till och med jag jhade kunnat tänka mig att vara i trädgården ch rensa ogräs.....då ni...

 

NJUT av livet idag!!!

Kram kram

 

Om snöret inte håller, utan går av,

 är det bara att försöka med ett nytt snöre...

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10
11 12 13 14 15 16
17 18 19 20
21
22
23
24 25 26 27
28
29
30
31
<<< Maj 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards