Bloomiz

Alla inlägg den 12 maj 2010

Av Linda - 12 maj 2010 21:01

Varit i stan och vänt ut och in på hela hjärnan känns det som när jag var på Alviva men det kändes BRA!!! Många nya tankar och ideer att jobba vidare på:)


Tog en fika på stan med Emelie, fick hänga på när hon skulle hitta en klänning till sin syster bröllop, nice! Skönt att bara få sitta ner och tjöta lite skit, tack vännen det behövde vi!!!


Tänkte vara smart för en gångs skull och fylla på kylen innan grabbarna kommer på fredag, och tänkte att idag är det ju inte mycket folk på city gross.....att jag aldrig lär mig!!! Det är ju för fasen röd dag i morgon och det var smockat med folk....jag är nog en blondin i alla fall....

men nu är kylen fylld i alla fall och jag överlevde!!

  

Går inte in en grej till:)


Nu ska jag softa lite i soffan innan det är dax för sängen....Jobb i morgon...


Kram kram

  

Av Linda - 12 maj 2010 12:30

Ledig dag och vaknar av att det regnar, kände bara hur lyckan smög sig in i min själ...Yes, jag slapp klippa gräset idag!!! Jag vet att det är något allvarligt fel på mig, men jag kan inte hjälpa det, jag TYCKER OM när det regnar....jag får ro i min kropp då...Finns inga måsten då...Bara att få vara, sitta och titta ut på regnet i timmar, bara försvinna till ingenstans...


men jag MÅSTE ta och städa av här och köra om min maskin som har legat i tvättmaskinen nu alldeles för många dagar....suck!!!


Önskar er alla en riktigt bra dag, trots att jag vet att ni flesta får krupp på detta vädret....sätt er med en bok och njut av livet i stället...:)

Kram

  

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10
11 12 13 14 15 16
17 18 19 20
21
22
23
24 25 26 27
28
29
30
31
<<< Maj 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards