Bloomiz

Alla inlägg den 2 maj 2010

Av Linda - 2 maj 2010 16:08

Lite svårt att beskriva men jag ska försöka...

vakan med ett glatt och "lätt" hjärta har jag inte gjort på fleeera månader men idag hände det!! Såååå skönt!! har gått och visslat och haft enkla härliga lyckliga tankar hela dagen, känner att jag har energi till tusen och i vanliga fall hade jag ju haft hela dagen full med "att göra" saker....men för att detta ska hålla i sig och att jag ska kunna känna så här i alla fall 95% av tiden får jag ju hia mig....SVÅRT!!!!!

 

Var hos Maria på frukost, sen gick vi en runda med hunden.

      

Solen sken på oss och det var sååå lätt att ta sig runt vår runda...

  

Kan man annat än älska han?? Denna pinne var med halva rundan....många skratt fick vi om inte annat....

 

Väl hemma igen, hägde ut tvätt och putsade fönstrerna på nedervåningen och hängde ut en maskin till, ner i källaren och börjat måla om en hylla..

Lite käk, tråkigt att äta själv bara....

 

Blev lite rastlös, hittade ett recept så nu ska jag strax ta ut kakan i ugnen....MUMS!!!

 

 

 

Här kommer lite bilder från i går när papsen var nere..

 

 

Ha en fantastisk kväll mina vänner....Njut av livet, det går inte i repris...

   

KRAMAR I MASSOR!!!  

Av Linda - 2 maj 2010 08:46

Kan det vara så?? Är det energin som börjar komma tillbaka?? För vad är det annars??? Vaknade kl 06,30 i soffan som jag har spenderat kväll och natt i!! Försökte vända på mig och sova någon timme till men nej det gick inte....slö kollade på något på tv som jag knappt minns vad det var men det försvann ju någon timme...Nu ska jag ta tag i och putsa de fönster som inte fått någon sol ännu på sig....Sen blir det minsann havet i dag!!!


Ha en undrebar dag!!

PS. Det är underbart väder ute och fåglarna kvittrar för fullt.....NJUT!!!! DS


Puss puss

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10
11 12 13 14 15 16
17 18 19 20
21
22
23
24 25 26 27
28
29
30
31
<<< Maj 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards