Bloomiz

Alla inlägg den 27 maj 2010

Av Linda - 27 maj 2010 19:10

Är trött idag, värsta racet på jobbet märks så tydligt att vissa behöver semester mer än andra och att skolan snart är slut. dessa eviga utflykter kräks jag snart på...

In till stan efter jobbet, var tvungen att hitta lite examenskläder till grabbarna, vilket jag faktiskt gjorde!! det slank ner en tunika till mig med;) Systemet nästa...men hallå, vad pysslar dom med där inne?? fy jag grabbade tag i en Blue nun(trodde jag) och ut igen...det var ingen Blue nun....men det får väl gå ner ändå...;) Har varit på Kvantum idag!! Självscannat...vilket jävla system alltså....är jag gammalmodig?? jag tror nog jag handlar på det gamla vanliga sättet, allt blir ju liksom fel i påsarna...


Nu ska jag slänga ihop några kladdkake muffins,Adam skulle fika på skolan i morgon...

ha en fortsatt trevlig torsdag, jisses snart helg i gen ju....

Kram


Den som vill ha en felfri vän,

förblir ensam...

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10
11 12 13 14 15 16
17 18 19 20
21
22
23
24 25 26 27
28
29
30
31
<<< Maj 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards