Bloomiz

Alla inlägg den 9 maj 2010

Av Linda - 9 maj 2010 12:10

Först och främst ska jag bara säga att jag är såååå nöjd!!! trots huvudvärk efter en för lång sovmorgon och ett öra som jag tror jag går av på är jag NÖJD!!! Förklaring kommer...


Jag ska visa er lite bilder på kaninungarna som har vuxit till sig rejält! De börjar bli såååå söta nu! Dessa togs i fredags då de är 1 vecka gamla...

  

nu ligger de inte helt under all to som mammman har lagt utan är rätt så nöjda med lite ljus med.

       Underbara, vänta en vecka till så kan man ju tala om ulliga små kaniner...jag väntar med spänning!!


I går fick jag ett ryck, ni som känner mig vet ju att ett ryck hos mig kan betyda vad som helst....I detta rycket fick jag medhjälpare, eller rättare sagt jag blev medhjälpare...Fick för mig att måla om i köket, den tanken har ju varit hos mig länge men inte kommit till skott....Nu kom jag till skott!!! Vid 22,30 så skulle jag ju haft en tapet med, för jag ville ha en fondvägg....Jag steppade ner i källaren och till min glädje fanns det en heeeel rulle (som jag hade fått för mig var slut)med en grön underbar tapet som jag fått av morfar....Vi började tapetsera!!!

Klara 00,45!! Jag är såååå nöjd med resultatet och jag är så jävulskt tacksam för all hjälp jag har fick av Maria i går!!! Precis som jag hade tänkt mig!!!

         

Köket före....


KÖKET EFTER!!!!

  

  


TADAAAA!!!!

 

nu är det bara lite småpul kvar som lite sladdar och ner med saker i källaren...

 

ha en underbar dag!!! KRAM



Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10
11 12 13 14 15 16
17 18 19 20
21
22
23
24 25 26 27
28
29
30
31
<<< Maj 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards