Bloomiz

Alla inlägg den 16 maj 2010

Av Linda - 16 maj 2010 17:25

Fy har inte fått något gjort, och inte varit utanför dörren och kommer inte att komma ut idag heller för jag känner för INGENTING!!! Irriterad och sur på allt och inget....Tror jag behåller min rumpa i soffan resten av dagen med.... Om inte annat måste jag kolla på denna...

  

och skriva en uppsats om den till engelskan, jag har skjutit på det i evigheter...men jag KÄNNER INTE FÖR DET!!!


Över till något annat...

Jag är ju sjukt nöjd med min mobil och har en bra kamera i dagsljus och många roliga finesser som jag kan pilla med...här är några...

      

Tycker det är roligt, skulle nog egentligen behöva typ Photoshop i min dator....en investering kanske sitter på sin plats....självklart är ju önskan om en bra och fin kamera med:)


på tal om telefoner förresten...

Jag fixade ju till så mina ledningar funkar igen men tror ni inte att telefon jävlen har tagit sin sista suck nu??? Jag blir ju bara såååå trött....Nu måste jag ragga en fast telefon...någon som har en i garderoben som ni inte behöver just nu??? jag är tacksam till allt, även en gammal med snurra....;)


Puss puss på er...

  



Av Linda - 16 maj 2010 11:42

Inte utav alkohol i alla fall...men jag känner mig bakis i alla fall....lustigt!!! Ni vet så där sega och trötta som ett helt servicehus, och ett getingbo i huvudet....

I morgon kommer jag förhoppningsvis äntligen kunna höra igen, på ett sätt har det varit inte skönt men okej för jag har varit i min egna lilla bubbla. Har hört typ hälften vad alla sagt....:)


Nu ska jag rosta mig en macka!

Kram på er!!!

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10
11 12 13 14 15 16
17 18 19 20
21
22
23
24 25 26 27
28
29
30
31
<<< Maj 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards