Bloomiz

Alla inlägg den 22 maj 2010

Av Linda - 22 maj 2010 23:36

Har jag haft det idag, fick massor av energi när B-Moch Lasse var här på morgon fika och lasse fixade min gräsklippare!!! YES!! Tack Lasse, du är en klippa!! Så här har klippts gräs i dag på både bredden och tvären:) Kevin har hjälpt mig att räfsa och göra det fint!


Körde på ett race inne och dammsög, torkade golv och skurade toan, förberedde inför middagen. Bjöd in Maria och hennes familj på lite grillning i kväll!Gjorde hemlagade klyftisar med potatis och morot, sallad, dressing och gillade kyckling klubbor och fläskfile, slängde även ihop en rabarber/jordgubbs paj till kaffet!! Blev väääääldigt lyckat och de var mätta och goa när de åkte hem...


Kevin körde in till stan till Conny, Adam har Eric hos sig som ska sova hos oss i natt, Härligt när det händer saker i livet!!! jag är sååå nöjd just nu!!!

 

Nu ska jag sova gott!!! Hoppas ni med har haft en bra lördag, bilder kommer i morgon!!


Kram på er!!!

  

Av Linda - 22 maj 2010 09:03

Nu är det helg igen, och jag blir lika apatisk som vanligt.....är inte mycket för helg alltså.....Alltid innan det är helg så längtar jag dit men när det väl blir helg vill jag att den ska gå fort över....knepigt!!


fredagen försvann i ett nafs, först jobb sen in till Kim och gå igenom min engelska, inte så mycket fel som jag trodde;) har fått en ny uppgift.....

  

bokuppsats från en engelsk bok och så klart jag tog min älskade Twighlight saga, om inte för att friska upp minnet till filmen kommer på bio:) det svåra kommer att vara att få ihop den på 2 sidor.......Men det fixar väl jag....


jag orkade inte att laga någon mat igår så vi beställde pizza....

  

GOTT!!!!


Mina älskade pojkar visade en stor portion med syskonkärlek igår......

Hm inser ju att de inte är små och mysiga längre;) Nu är de stora och tar upp varenda liten vrå jag har:) jag skulle alltså behöva ha ett större hus och framförallt en större bil, de får knappt plats i min bil längre....Vart tog alla år vägen??? 


jag hämtade ut paket på posten i torsdags, men vilken besvikelse!! jag får skicka tillbaka allt utan ett par goe byxer till mig och ett par shorts till Adam....Suck!!!!

Jag hoppas ni får en bra helg!! Kramar


Ju mer man tänker , ju mer inser man

att det inte finns något enkelt svar....

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10
11 12 13 14 15 16
17 18 19 20
21
22
23
24 25 26 27
28
29
30
31
<<< Maj 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards