Bloomiz

Alla inlägg den 25 maj 2010

Av Linda - 25 maj 2010 18:22

tråkiga tisdag....som alltid på tisdagar;)


I natt har jag flyttat, till ett stort fint hus med brutet tak som var grönt, tyvärr så både regnade det in och snöade det in, jag har skottat inomhus....Vilken tur det bara var en dröm...:)


Kört på det sista (förhoppningsvis) med klassresan, tyvärr är det tjafs om både ditt och datt....blir bara såååå trött....


Fick mina papper från försäkringskassan igår, inget positivt besked kan jag tala om!!! Jag tror inte ens man blir godkänd sjukskriven  om man är typ död....Vilka nötter alltså, men här ska överklagas säger jag bara!!!! Nu ska jag ju bara sno ihop något som de förstår med...hm...


Ja i dag har man ju inte gått i tubtop och shorts i alla fall;) fy fasen vilket ruggit väder....höst ju!! Ska bli spännande att se hur sommaren verkligen kommer att bli, känns ju som om den aldrig kommer...jag som inte ens tycker om sommar...


Ska ta tag i kvällen nu, lite innomhus arbete väntar tråkigt nog!!


Men kram på er i alla fall:):)

Nu längtar jag tills man kan njuta så här igen:)  

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10
11 12 13 14 15 16
17 18 19 20
21
22
23
24 25 26 27
28
29
30
31
<<< Maj 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards