Bloomiz

Alla inlägg den 8 maj 2010

Av Linda - 8 maj 2010 07:07

Jaha lördag morgon och kl är 07,08, varit uppe 1 timme, vad underbart det är med sovmorgon!!!!


Hade en bra dag i går, jag var privatchaufför!  

Jisses man kan ju tro att vi hade huvudena under armen, men efter många rundor hit och dit så kom vi hem.....Iof tog det oss heeeela dagen men vad faan gjorde det??

Jag var på sjukan igen, skulle skölja mitt öra för jag har fått en vaxpropp! Äckligt som faan, känns som ett evigt surrande i huvudet och har gått med lock i örat i två dagar och sagt va? till allt och alla.....men nu skulle det ju försvinna! Haha med min tur med sjukvården??? nej nej...Sköterskan som ska spola mitt öra kollar och säger....

- jag ska hämta doktorn, det ser rött och svullet ut....

Doktorn kommer, tittar i mitt öra och säger:

-Du har en hård vaxpropp långt inne(som om jag inte visste och känner det) men du har fått hörselgångsinflamation!!!!! Vi kan inte spola ditt öra nu utan det måste läka först....

Bort till apoteket för medicin...en liten ynka tub för 225 kr som jag ska ha 3 gånger om dagen i 10 dagar......blir bara såååååå trött!!!!


Flåt, var bara tvungen att få ur mig liiite frustation...

Har det slutat att regna???


Önskar er en riktigt underbar lördag!!! Hoppas ni alla fått sovmorgon!!!

Kram

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10
11 12 13 14 15 16
17 18 19 20
21
22
23
24 25 26 27
28
29
30
31
<<< Maj 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards