Bloomiz

Alla inlägg den 1 maj 2010

Av Linda - 1 maj 2010 18:32

Helt plötsligt och helt otippat ramlar min PAPPA in på infarten med lilla pegutten...Snacka om att jag blev så paff....


På med kaffe och fixa fram en macka till han, lite tjöt vid köksbordet och sen ut ... Vi har mätt på staketet som är tänkts att bygas i sommar, ett tak över källartrappen är oxå tänkt...


Vips så blev han ju hungrig.....Golfkrogen nästa.....

Mycket att välja på...men som vanligt åt jag ju lax med potatis och dillmajonäs...Mumsfillibabba!!!


En massa små vägar hem till Svängsta, mysigt med lite "söndags"åkning, har inte gjort det på måååånga år....

Kaffe hos Maria, Tack vännen!!


Dax för pappa att åka hem....Jätteroligt att han kom!! Blev JÄTTEGLAD!!!!


Nu ska jag bara vara och ta min tur till havet i morgon....


Kram kram

Av Linda - 1 maj 2010 10:34

  

Min underbara son!!!

          

En härlig morgon med fika och Kevin lyckades få en 1,5 kg lax:)


Bjuder på en bild med den lilla majbrasan...

  



Fortsätter vädret så här som det är nu, blir det att köra in till havet en runda senare....Bara njuta av vågorna och lugnet och bara få vara....


Av Linda - 1 maj 2010 07:30

Just nu går jag igenom en varannandags form, i dag är det en jävligt bra form, för tillfället, fast att klockan är TIDIGT!!! Hoppade ur sängen med ett skutt!!! Känns ju lika udda det...Men på¨något sätt känns det "lätt" runt hjärtat....


Har gjort varm choklad och ostmackor och packat ner, ska er med lite frukost till Kevin som är på fiskepremiären i Abborresjön:) Solen tittar fram med:)

Hörs sen och då slänger jag in lite bilder med:)


Kram så länge!!!

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10
11 12 13 14 15 16
17 18 19 20
21
22
23
24 25 26 27
28
29
30
31
<<< Maj 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards