Bloomiz

Direktlänk till inlägg 17 september 2010

Att göra lista....

Av Linda - 17 september 2010 20:42

Ja jag vet att jag inte är ensam om "att gra listor" fast jag försöker undvika dom i det längsta...... så här såg min ut

 

  1. Damma-check
  2. dammsuga- check
  3. skura toan - check
  4. laga middag - check
  5. ladda diskmaskinen(blev 2ggr)- check
  6. Träna -check
  7. färga håret- ska strax göra det
  8. duscha- innan jag kojsar...
  9. kolla en film- orkar jag det???
  10. Älsklingen(orbitreken)- hm jag tror han får vänta till i morgon...

Har ni med såda härna listor med massor på??? Vad ska man göra för att undvika dom?? I bland önskar jag att jag hade varit pedant för då fanns det ju liksom aldrig något att städa....eller en riktigt snygg hemhjälp...ja det kändes ju MYCKET bättre:)

 

Jag har haft en sån där skratt dag , antagligen för att jag var trött men enligt mina arbetskamrater så¨kommer jag bli odödlig!!! Känns ju helt ok!

 

Önskar er alla en bra helg, själv ska jag vara i köket på Norrevåg om någon har vägarna förbi;)

Kramar i massor!! Njut av livet och hösten...tänd ljus, mys under en filt, varm choklad och vispgrädde....  

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Linda - 2 januari 2019 08:04

hej på er igen.....uppehållet blev längre än vad jag tänkt mig.... eller jag vet inte om et kommer bli något kontunierligt här på bloggen utan har inga måsten ....Känner jag för att göra ett inlägg så gör jag det...   Nytt år igen då alltså.........

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3 4 5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15
16
17 18 19
20 21 22 23
24
25
26
27 28
29
30
<<< September 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards