Bloomiz

Direktlänk till inlägg 18 september 2010

Vilken dag....

Av Linda - 18 september 2010 23:42

Världens mardröm att vakna 10 minuter senare än arbetstiden börjar.....hann minsann inte enss borsta tänderna innan jag satt i bilen, kommer ärligt talat inte ens ihåg vilken väg jag körde till jobbet....Hade PANIK i ögonen när jag kom till jobbet enligt min kollega....Heeeela dagen har sedan varit i ett töcken och ingenting har stämt....

 

Hjälpte Adis med reklamen, skönt att bara få vara och det blåste och småregnade lite med, underbart....Gud vad jag mår bra när det är sånt väder!!!

 

Kvällen har jag tillbringat med min "äkta hälft" hos Magnus och Lisa på god mat och efterrätt, många skratt och livliga disskusioner...Tack!! Är så glad att ha er i mitt liv!!

Nu ska jag kojsa så jag kommer i tid i morgon!!

 

Bamse kramar!!

 
 
Ingen bild

Lisa

19 september 2010 00:02

Oahahaha.. Du underbara människa.. Din äkta hälft hahaha lika underbar som du.. Love you

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Linda - 2 januari 2019 08:04

hej på er igen.....uppehållet blev längre än vad jag tänkt mig.... eller jag vet inte om et kommer bli något kontunierligt här på bloggen utan har inga måsten ....Känner jag för att göra ett inlägg så gör jag det...   Nytt år igen då alltså.........

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3 4 5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15
16
17 18 19
20 21 22 23
24
25
26
27 28
29
30
<<< September 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards