Bloomiz

Alla inlägg den 3 april 2010

Av Linda - 3 april 2010 23:44

I kväll var jag bjuden på påskmiddag hos Maria, jag fick ett sms att jag skulle ha sinnet öppet när det gällde maten...blev riktigt nervös ju....Men jisses vilket gotte bord hon hade dukat upp!!! SUPERGOTT!!! Bild kommer i morgon...


Vill bara säga TACK SÅ JÄTTE MYCKET för den goda maten och sällskapet och lånet av dina öron Maria!!!   


Själv är jag uppe på övertid, så god natt!!! Kram på er!!

Av Linda - 3 april 2010 06:47

Vad är det??? har inte sovit riktigt på en vecka och de senaste dagarna typ inget alls...bara för några ord som kom...skulle vara pansar beklädd bådi inne och ute med min kropp, tror faaan jag hade klarat mig bättre då...jaja , är väl bara att se till att näsan är över vattenytan och kämpa på...


jag hade fått solsken även om det regnade men nu får jag förlita mig på meii egna solsken...fy faaaan vad jag sk skina mina vänner...tror ni det märks att det är genomskinligt???


Nu ska jag åka och jobba...

Kram på er!!!!  

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2 3
4
5 6 7 8 9 10 11
12
13
14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30
<<< April 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards