Bloomiz

Alla inlägg den 12 april 2010

Av Linda - 12 april 2010 21:44

Tusen och tusen tack mina älskade vänner och syster för era uppmuntrande ord och kramar idag!!! Ni är guld värda!!! Älskar er!!!!  

  

Underbara Emilie!!!!

  

Härliga Lisa!

  

Fantastiska Maria

älskade syster Yster

    


Av Linda - 12 april 2010 10:09

Fick ett mail av en "vän" som för inte så värst länge sen inte var intresserad överhuvudtaget att vara vän med mig, antingen är jag riktigt blåst eller så fattar jag ingenting.....detta mailet var om vänskap.....Snacka om att vara ombytlig.....

är det ett genomgående tecken på karlar eller??? Självklart finns de ju alltid de som är undantagen på regeln....


Solen skiner för fullt så jag ska ta mig i kragen och gå en runda och se om jag piggnar på mig lite.....


Skulle vilja sååååå mycket......men ingenting känns roligt, jag har bara klivit in i mitt svarta hål igen....ha tålamod ljuset finns nog där för mig med någon gång.....


Kram på er!!!  


även öm det är jobbigt att umgås med er i bland så saknar jag er riktigt mycket idag!!!!

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2 3
4
5 6 7 8 9 10 11
12
13
14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30
<<< April 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards