Bloomiz

Direktlänk till inlägg 12 april 2010

Mail

Av Linda - 12 april 2010 10:09

Fick ett mail av en "vän" som för inte så värst länge sen inte var intresserad överhuvudtaget att vara vän med mig, antingen är jag riktigt blåst eller så fattar jag ingenting.....detta mailet var om vänskap.....Snacka om att vara ombytlig.....

är det ett genomgående tecken på karlar eller??? Självklart finns de ju alltid de som är undantagen på regeln....


Solen skiner för fullt så jag ska ta mig i kragen och gå en runda och se om jag piggnar på mig lite.....


Skulle vilja sååååå mycket......men ingenting känns roligt, jag har bara klivit in i mitt svarta hål igen....ha tålamod ljuset finns nog där för mig med någon gång.....


Kram på er!!!  


även öm det är jobbigt att umgås med er i bland så saknar jag er riktigt mycket idag!!!!

 
 
Ingen bild

Lisa

12 april 2010 11:39

Man saknar inte "kossan" förän båset är tomt, som dom brukar säga ;) Kan nog gissa vem det är ifrån! Lite vatten så blommar blomman igen! Kram

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Linda - 2 januari 2019 08:04

hej på er igen.....uppehållet blev längre än vad jag tänkt mig.... eller jag vet inte om et kommer bli något kontunierligt här på bloggen utan har inga måsten ....Känner jag för att göra ett inlägg så gör jag det...   Nytt år igen då alltså.........

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2 3
4
5 6 7 8 9 10 11
12
13
14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30
<<< April 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards